Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2017 20:35 - Не мога нищо повече да искам, просто знай това – аз съм твоят мъж.
Автор: kalo28 Категория: Новини   
Прочетен: 471 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 И ако пратиш ме по дяволите във гнева си, знай, аз съм твоят мъж! Ако искаш да бъда груб и мъжествен, аз се качвам на ринга и до смърт ще се бия. Ако нежен и чувствен лечител желаеш, ще изследвам аз твоето тяло фибра по фибра. А ако просто ти се ще да те повозя—скачай, смело го яхвай, хващай юздите и буйно и страстно язди! Ти знаеш, аз съм твоят мъж! Луната свети твърде ярко и прекалено стегнати са тежките окови. Да спя не ме оставя съвестта ми, че дадените обещания погазих и мъжката си дума не можах да спазя. Изгубиш ли жена не можеш да я върнеш, дори да и се молиш на колене. Смирено бих се влачил по земята, нозете ти пълзейки бих целувал, като пребито куче щях да вия, да скимтя, да плача горко, впил в твоите очи красиви жаден поглед. Сърцето си изтръгнал бих със нокти, за да ти го дам и него, защото аз съм твоят мъж! Ако ти уморена заспиш, някъде по пътя дълъг, аз нащрек ще стоя, ще те пазя. А поискаш ли, сама напред да вървиш, ще изчезна безмълвен. За тебе. И баща да е нужен за твоето дете, или просто другар да ти трябва, да споделяте радост и мъка, аз съм твоят мъж!



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kalo28
Категория: Новини
Прочетен: 214070
Постинги: 107
Коментари: 33
Гласове: 325
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930